Home

A Nekem 7 hivatalos blogjának megnyitó bejegyzése. Így kívánunk a közösség részére létrehozni végre egy olyan közösségi oldalt, amin keresztül információt kaphattok a legújabb eseményekről, ha éppen nem vagytok Online, kommentálhatjátok őket, hozzászólhattok a cikkekhez, valamint a Nekem 7 hamarosan elkészülő Facebook oldalán (Ami várhatólag összeköttetésben lesz a Nekem 7 Bloggal) feltölthettek képeket, videókat, illetve majd a Blogon keresztül fórumozhattok, chatelhettek <- (Jelenleg ezek a funkciók még nem élnek), egyszóval itt a weben is közösségi életet élhettek! 🙂

Észrevételeitekkel, ötleteitekkel bátran írjatok a Nekem 7 E-mail címére: info.nekem7@gmail.com

4 thoughts on “Nekem 7 Blog

Vélemény, hozzászólás?

